Блог

Основні чинники ранжирування в пошуковій системі Google: дослідження 2020 року

Експерти Sparktoro презентували результати дослідження щодо чинників ранжирування Google в 2020 році. В опитуванні взяли участь понад півтори тисячі SEO-фахівців.

Як уникнути помилок, які гальмують продажу на сайті?

Для чого підприємці замовляють створення і просування сайту? Очевидно, щоб збільшити потік заявок від клієнтів. У середовищі високої конкуренції наявності веб-сайту не достатньо. Процес оформлення заявки на web-ресурсі повинен бути детально продуманий і зручний для відвідувача.

Піддомен (субдомен) або папка (директорія): що краще вибрати для просування і юзабіліті сайту

Дискусії серед експертів зі створення та просування сайтів на тему «Що краще? Піддомен або папка »не припиняються вже багато років. Недосвідчений користувач інтернету в цьому різниці не знайде. Насправді ж все не так однозначно, як може здатися на перший погляд.

Видатні результати в органічному пошуку! Як залучити мільйон відвідувачів в місяць через органіку Google?

Видатний досвід TOP-компаній - привід для захоплення і приклад для наслідування. Як контент-маркетинг допоміг компанії привести блог до мільйона органічного трафіку в місяць?

Рейтингові показники органічного пошуку Google 2019. Які чинники впливають на позиції сайту і трафік

Які чинники ранжирування впливають на позиції сайту в органічній видачі Гугла, а які пішли в минуле? Дізнаємося, що з цього приводу думає кваліфікований експерт у сфері оптимізації сайтів.