Контекстно-медійна реклама
Контекстна реклама - сама «ненав'язлива» для користувачів, тому що її зміст залежить від потреб потенційних клієнтів. Простіше кажучи, її показують тільки зацікавленої аудиторії. У контекстної реклами широке охоплення цільових відвідувачів, а оптимальне співвідношення «ціна-якість» робить її дуже популярною. При цьому потрібно розуміти, що рекламний бюджет складається з 2-х частин: оплата за настройку, супровід кампанії і рекламний бюджет, оплата Google за кліки.
Контекстна реклама включає наступне:
- Налаштування рекламної кампанії в Google Ads
- Оптимізація рекламного бюджету
- Підбір ключових запитів і мінус-слів
- Аналіз відвідуваності і ефективності
- Підбір майданчиків для медійної реклами
- Сегментація аудиторій сайту і ремаркетинг
- Налаштування товарної реклами для інтернет-магазинів
Позиціонуючи себе маркетингове агентство контекстної реклами, ми застосовуємо цю технологію, якщо виникає необхідність швидко і ефективно розкрутити товар, підвищити продажі.
Але це не тільки інструмент діджитал-маркетингу. Контекстна реклама сьогодні швидко і не дуже дорого залучає цільову аудиторію саме на ті сайти, де вона зможе замовити необхідний товар. Пошукові системи google і яндекс створили спеціальні сервіси пошукової реклами, які дозволяють ефективно користуватися контекстом.
Альтернативою контекстної служить товарна і медійної реклами. На відміну від звичайної реклами, медійний контент має більш високі показники залучення цільової аудиторії за рахунок натяку на цікавий зміст повідомлення, яке можна повністю прочитати, клікнувши на нього.
При виведенні нового продукту на ринок, користувачеві варто замовити медійно-контекстну рекламу, яка поєднує в собі певні якості контексту і широту впливу медійної реклами на аудиторію.
Наше агентство контекстної реклами може запропонувати ці види услуг за хорошою ціною. Займаючи певну нішу на ринку веб-послуг в Харкові, Україні та Росії, розуміємо, наскільки важливо грамотно розмістити контекстну і тизерну рекламу так, щоб конверсія сайту замовника була на найвищому рівні, і зростання продажів перевищив всі очікування.