(0800) 212 848 Бесплатный звонок с любого оператора

Слоган – один з найважливіших видів рекламного мистецтва, концентрація суті рекламної кампанії в короткій фразі. Він грає величезну роль у формуванні образу компанії, особистості або продукту в очах споживача. Ефективний слоган запам’ятовується споживачеві, піднімає імідж рекламованої компанії або продукту, підвищує рівень продажів. На сьогоднішній день у багатьох компаній слогани або відсутні або не грають призначеної їм ролі. Озброївшись їм, ви зможете вирішити багато маркетингові завдання.

Етапи

1

Технічне завдання

Складається технічне завдання, визначаються ключі, LSI-запити, унікальність

2

Створення текстів

Виходячи з ТЗ пишеться грамотний текст без пунктуаційних і граматичних помилок

3

Перевірка на унікальність

Перевіряється текст в декількох сервісах по ключових параметрах, зазначених у ТЗ

Стійку асоціацію з рекламованим продуктом створює слоган. Перше відчуття повинно бути позитивним, тому що від цього залежить успіх рекламної кампанії. Слоган для рекламної кампанії – як назва для книги. Його ціна досить висока, як і роль в розкручуванні товару, бренду або послуги.

Ви можете придумати слоган самі, можете замовити у фрілансера. Але реальну відповідальність за якість і результат може взяти на себе тільки професійне рекламне агентство. Вже багато років ми беремо участь в проведенні комплексних рекламних компаній в Харкові і Україні, і наші професійні копірайтери розуміють, що означає вдалий слоган для набирає силу бренду. Досвід роботи з підприємствами не тільки Харкова, України, а й країн ближнього зарубіжжя, такими як Росія, дозволяють з упевненістю заявити про високу якість результату і умінні домовитися про прийнятну ціну.