(0800) 212 848 Бесплатный звонок с любого оператора

Пошукове просування ще називають пошуковою оптимізацією сайту. Воно служить для того, щоб ваш сайт зайняв «місце під Сонцем», вийшов в ТОП, тобто на найвищі місця в пошукових системах. Сьогодні це найважливіший інструмент Інтернет-маркетингу. SEO служить головної мети – залучення цільової аудиторії на ваш сайт і конвертації її частини в ваших клієнтів.

Види пошукового просування

Загальне просування в пошуковій системі

Виправлення помилок на сайті відповідно до результатів аудиту. Виділення семантичного ядра пошукових запитів, посилення посадочних сторінок.

Тривалість: від 2-ох місяців по спец плану.
Сума: від 3 тис. грн. в місяць.*

Просування категорій товарів (послуг)

Комплекс заходів з підтримки сезонних або офферних продажів деяких категорій. Як правило, включає пошукову контекстну рекламу.

Тривалість від 1-ого місяця по спец плану.
Сума від 3 тис. грн. у місяць.*

Просування бренду

Використання спеціальних методів дизайну, текстового наповнення та опису сторінок мета-тегами для підтримки іміджу бренду в мережі. Часто використовується з медійної контекстною рекламою в мережі партнерів Google і рекламної мережі Яндекса.

Тривалість від 1-ого місяця по спец плану.
Сума від 3 тис. грн. у місяць.*

*- в залежності від геотаргетинга і кількості конкурентів.

Поліпшити позиції сайту в пошукових системах google і яндекс – головне завдання SEO просування. Ця технологія дозволяє за рахунок залучення цільової аудиторії, зростання конверсії, збільшення трафіку вивести сайт замовника в топ10. Простіше кажучи, зробити так, щоб робот пошукової системи вирішив, що цей сайт краще, ніж у конкурентів.

Методи, якими користуються фахівці з розкрутки, можуть відрізнятися, але суть залишається незмінною. Фундаментом роботи є створення семантичного ядра, яке представляє собою ключові слова, необхідні для виведення в топ по запиту просувається ресурсу. Замовити роботу по по просуванню і оптимізації краще досвідченому веб-майстру. Він з нуля зможе привести сайт до органічної видачі в пошукових системах, використовуючи поведінкові чинники, інші необхідні мотиватори. Від умов, яких знаходиться сайт, залежить і схема проведення просування, а значить і його вартість.