(0800) 212 848 Бесплатный звонок с любого оператора

Фірмовий стиль

При зверненні клієнтів по виготовленню того чи іншого продукту, часто виникає питання виготовлення або редизайну логотипу та фірмового стилю. Логотип – графічний образ, який завдяки своїй унікальності, робить ваш продукт впізнаваним. Саме він справляє перше і головне враження на відвідувачів вашого сайту, тому щоб воно було позитивним, довірте роботу над ним дизайнерам, які мають великий досвід у створенні цього елемента фірмового стилю.

Етапи розробки

1

Бриф

2

Розробка логотипу та слогану

для створення образу, що запам’ятовується і унікальності бренду

3

Розробка документації та POS матеріалів

Включає в себе брендбук – опис використання логотипу, а так само візитки, упаковку, наклейки і т.д.

Для візуальний образ бренду створюють фірмовий стиль. Від нього залежить презентабельність компанії, і якщо він грамотно вибудуваний, то це значно підвищує впізнаваність фірми, зміцнює довіру. Логотип – наріжний камінь в підставі фірмового стилю. Саме на його базі будується графіка, утворює загальне стильне рішення.

У веб-дизайні надається велике значення логотипу та фірмового стилю. Вони повинні відображати тематику веб-майданчика, допомагати Інтернет-ресурсу бути самобутнім, піднімати його імідж. При розробці сайту часто виникають питання до логотипів замовників. Якщо вони зроблені непрофесійно, ефект від їх розміщення на сайті буде негативний.

У нашій веб-студії створення логотипу та фірмового стилю, їх застосування, відносяться з великою відповідальністю. Приклади наших робіт, створені в рамках рекламних кампаній і виготовлення сайтів для підприємств Харкова, України, Росії розміщені на нашому офіційному сайті.